Droog!

Jubel jubel, nadat ik had gewerkt klaarde het buiten zowaar op, ’t was nog wel bewolkt en het waaide ook wel iets maar heej effe geen regen nu want dat had het de hele morgen al gedaan. nu nog een beetje zon erbij en mij hoor je niet meer zeuren over het weer.

Na mijn werk direct een rondje lopen voordat de weergoden zich bedenken, je weet ’t maar nooit met die gasten. Het lijkt nog steeds goed te zijn nu. Ik ben ongeveer een uurtje onderweg als de zon zowaar begint te schijnen. Meteen is het warm, beetje benauwd zelfs. Zal aan de hoge vochtigheid liggen. Ik ben nu net weer thuis, de zon schijnt nog steeds. Onderweg toch ook wel een paar hele donkere wolken gezien maar gaandeweg klaarde het lekker op.

Dit geeft de burger moed!😊🌞

Categorieën:

13 Comments

  1. ja Sonja
    dat geeft de burger moed :)
    ik wachtte vanochtend ook op een opklaring om eten te halen , en O wonder die is er nog steeds

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.